شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

کیفرخواست پرونده قتل آتنا در حالی صادر شده که تحقیقات پلیس درباره دیگر جنایاتی که متهم مرتکب شده، ادامه دارد.

حوادث

رئيس‌كل دادگستري استان اردبيل گفت: پس از تحقيقات تكميلي درباره قتل آتنا اصلاني، براي متهم به قتل كيفرخواست صادر شده ولي هنوز زمان برگزاري دادگاه تعيين نشده است و محاكمه قاتل در نخستين فرصت برگزار مي‌شود. حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي قاصدي ادامه داد: كيفرخواست صادرشده صرفا مربوط به قتل آتناست و تحقيقات درباره 2قتل ديگري كه متهم مرتكب شده، ادامه دارد.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه آيا درباره 2قتلي كه در استان گيلان پيش از اين به وقوع پيوسته بود هم تحقيقات به نتيجه‌اي رسيده است يا خير، گفت: تا اين لحظه دليلي كه قتل‌هاي گيلان را به اين فرد منتسب كند، به‌دست نيامده است اما تحقيقات در اين زمينه نيز ادامه دارد.

براساس اين گزارش، قاتل آتنا پس از اينكه به اتهام قتل اين دختربچه 6ساله در شهرستان پار‌س‌آباد دستگير شد، به قتل يك زن ديگر هم در سال‌هاي قبل در اين شهرستان اعتراف كرد اما مأموران هر چه گشتند اثري از جسد اين زن به‌دست نياوردند. همچنين مأموران به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد كه او زن ديگري را هم در اين منطقه به قتل رسانده است كه هنوز تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد. اما اين همه اتهامات اسماعيل رنگرز(قاتل آتنا)‌نبود؛

چرا كه مدتي بعد مشخص شد زماني كه او براي مسافرت به يكي از شهرهاي گيلان رفته بود، 2زن ناپديد شدند كه حالا پليس احتمال مي‌دهد وي در قتل اين دو زن نيز نقش داشته باشد. با اين حال هنوز مدارك محكم و دقيقي كه اتهامات تازه اين مرد را ثابت كند، به‌دست نيامده و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 377740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha